Societăţile de asigurări locale vorbesc tot mai mult despre nevoia unei mentalităţi mai deschise în privinţa formelor de asigurare. La ora de faţă, potrivit estimării unor specialişti, 50-60% din suprafaţa judeţului Botoşani este acoperită de agenţi de asigurări. Din ianuarie 2007, asigurările de locuinţe vor deveni obligatorii. Unele societăţi de asigurări au simţit deja încotro bate vântul asigurărilor, aşa că s-au axat pe asigurări de locuinţe.
Totuşi, la ora de faţă, piaţa asigurărilor de locuinţe este încă virgină. Pentru a atrage clienţii, sucursala Botoşani a societăţii de asigurări UNITA a conceput o campanie care se pare că i-a motivat pe botoşăneni. Pe lângă poliţa de asigurare pentru locuinţe, asiguratorul oferă botoşănenilor un gel de duş elveţian. Interesant este că această campanie pare să dea roade. Chiar am avut un client care a venit să facă o poliţă doar pentru a primi şi el un astfel de gel pentru că este foarte bun. Asta face trimitere tot la mentalitatea localnicilor care acceptă un produs dacă ştiu că primesc ceva gratis, a menţionat directorul Doru Voloseniuc. Eticheta gelului de duş promovează firma de asigurări în imediata vecinătate a blazonului prinţului Dimitrie Sturdza. (Marian MOROŞAN)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.