Kelemen Noemi din Brasov
Raspuns
Buna seara d-na Kelemen
Stiam de aceasta decizie a Bancpost pentru ca AM FOST SUNAT DE SUTE DE CLIENTI ai acestei banci care mi-au multumit mie si echipe mele de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro ; eu spun ca este meritul nostru al tuturor, pentru ca fara sprijinul si implicarea voastra a celor care mi-ati scris despre aceste probleme, pe care eu le-am popularizat , nu s-ar fi facut nimic.
Culisele acestei decizii ale Bancpost consta in faptul ca, speriati de impactul celor cateva mii de mesaje de sustinere a Petitiei Publice initiata de mine, mesaje care au ajuns pe adresa de mail a lui Mugur Isarescu, acesta a recomandat bancilor reclamate, sa renunte la majorarile de comision, acestea fiind ilegale. Ca atare Bancpost a inceput sa sune clientii si sa le comunice ca si in cazul dvs. ca , trebuie sa se declare invinsa si vocea PUTERNICA a consumatorilor romani a INVINS. Aceasta este petitia initiata de Urban Iulian si in jurul careia s-au unit mii de romani , care au reusit sa invinga banca
Este din cate stiu eu, prima oara in istoria moderna a Romaniei cand, dupa un protest pasnic, consumatorul roman demonstreaza cat este de puternic si faptul ca BANCILE SUNT OBLIGATE SA TINA CONT DE GLASUL CLIENTILOR LOR !
I-am invins si am demonstrat ca numai luptand pentru noi si drepturile noastre, reusim sa ne impunem si sa le impunem sa ne respecte drepturile pe care le avem. Pentru ca Bancpost a luat aceasta masura si pentru ca, si-a dat seama ca Urban Iulian si echipa de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro , care au oferit romanilor posibilitatea sa dea in judecata bancile in mod gratuit, vor lupta pentru romani PANA LA CAPAT!
Sper ca acest exemplu , sa ne demonstreze tuturor ca, atunci cand ne unim in jurul unui ideal, nu avem cum sa nu invingem!
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa [email protected]