Persoanele interesate pot obţine informaţii despre regiunea, localitatea, firma, ocupaţia, numărul posturilor, descrierea locului de muncă, cerinţele locului de muncă, limbi străine, salariul, durata contractului, termenul de valabilitate al ofertei şi modul de aplicare la sediul AJOFM, a anunţat Gabriela Vranciuc, purtător de cuvânt al AJOFM Botoşani.
Reprezentanţii AJOFM mai susţin că după trimiterea aplicaţiilor, persoanele preselectate de către angajator vor fi contactate de către acesta şi de către consilierul EURES din judeţ pentru a fi invitate la interviu în România.
Data, locaţia şi documentele necesare la interviu li se vor comunica în timp util. De asemenea, persoanele interesate, se pot prezenta la sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă din judeţul de domiciliu, Compartimentul EURES pentru mai multe informaţii, a mai menţionat purtătorul de cuvânt al AJOFM. (Doina Marcu)