Printre reclamaţiile de zi cu zi, inspectorii de la Protecţia Consumatorului se confruntă şi cu persoane care se folosesc de această instituţie pentru a se răzbuna pe cineva. Printre acestea se numără şi un caz care în bărbatul a devenit cel mai fidel reclamant din istoria Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani. Acesta reclamă o femeie, vânzătoare în complexul Tati, cum că produsele pe care le comercializează ar avea fel de fel de nereguli. Din primele verificări, inspectorii au depistat că reclamantul este fostul concubin al reclamatei, şi pentru faptul că femeia a refuzat să-şi mai trăiască viaţa alături de acesta, bărbatul s-a pus pe reclamaţii. Cum perseverenţa este mama reuşitei, cetăţeanul are mai bine de un an de zile de când scrie, din două în două săptămâni, reclamaţii la OJPC, persoana reclamantă fiind de fiecare dată fosta lui concubină. Inspectorii oficiului susţin că o mare parte din plângerile depuse de acest bărbat nu sunt întemeiate. "Avem zeci de sesizări făcute de un bărbat, Ioan C., care îşi reclamă fosta concubină, Maria L. Cazul este mai vechi, reclamaţiile au început anul trecut, prin vară, şi de atunci, din două în două săptămâni face sesizări la noi. Şi zilele trecute am primit o reclamaţie de la acest individ. Reclamantul susţine că produsele comercializate nu au traducere în limba română sau că au diferite defecte. Nu tot ceea ce scrie în plângere este real. Femeia a fost sancţionată de câteva ori, dar nu o putem amenda zilnic. Noi nu-i mai dăm atenţie acestui reclamant deoarece face sesizări pe baza unui conflict mai vechi dintre el şi reclamată, şi nu în calitate de consumator", a menţionat Neculai Raţă, director adjunct în cadrul OJPC Botoşani. Mai nou, spun inspectorii, bărbatul a început să-l reclame şi pe fiul Mariei L., iar când nu se prezintă Ioan C., pentru a face sesizarea, acesta trimite pe o cunoştinţă a sa pentru a se plânge de acelaşi lucru. Femeia ar fi declarat că în urma despărţirii, concubinul ar fi lăsat-o fără apartament şi cu toate acestea, bărbatul caută în continuare să se răzbune prin fel şi chip. Bărbatul nu s-a oprit la uşa Protecţiei Consumatorului, ci a "târât" numele femeii şi pe la Poliţia Economică, Garda Financiară şi nu numai. "Nu ştim ce putem face pentru a opri acest lucru. Persoana este foarte insistentă chiar dacă i s-a demonstrat de mai multe ori că nu are dreptate. Bărbatul caute să se răzbune prin noi, însă, oficiul are alt rol", a mai adăugat conducerea OJPC Botoşani. (Carmen STANCIU)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.