Bucureşti, 17.07.2006 – Raiffeisen Bank a deschis de la începutul acestui an până la 30 iunie, 12 unităţi noi (în oraşe mari: Bucureşti, Braşov, Sibiu, Timişoara, Craiova, Cluj, Deva, Brăila, Ploieşti, Piteşti, Iaşi) ajungând la 227 de unităţi în toată ţara. După trei ani de remodelare şi reaşezare a reţelei de unităţi, Raiffeisen Bank a început să implementeze o nouă strategie pentru reţeaua sa de unităţi, proces care se desfăşoară în perioada 2006-2008. Scopul acestei noi orientări îl reprezintă creşterea vânzărilor prin unităţi specializate (corporate, retail, centre ipotecare, etc) situate mai ales în marile oraşe, cât mai la îndemâna clienţilor.
Astfel, la sfârşitul anului 2005 au fost inaugurate 4 unităţi specializate pentru clienţii corporate „Centre Operaţionale de Afaceri” (în Braşov, Craiova, Timişoara şi Iaşi) cu un impact pozitiv asupra relaţiilor cu partenerii băncii şi cu mediul de afaceri local. Raiffeisen Bank a lansat în 2006 un nou concept de unitate bancară de tip „retail”, însemnând locaţii mici dedicate cu precădere clienţilor persoane fizice şi IMM-urilor. Spaţiul unităţii retail este împărţit în mai multe arii: aria 24 ore, aria de consiliere şi aria de operaţiuni în care se desfăşoară atât serviciile cash şi non-cash. De asemenea, banca a inaugurat în martie 2006 prima unitate destinată exclusiv acordării creditelor imobiliare Raiffeisen Bank –“Casa Ta” în Bucureşti. Centrul de credite imobliare va oferi consultanţă pentru credite imobiliare prin intermediul celor mai buni specialişti ai băncii.
În 2005, 68 de unităţi Raiffeisen Bank au fost inaugurate, relocate sau reamenajate. În 2006, se vor deschide peste 40 de unităţi noi, astfel încât la sfârşitul anului reţeaua teritorială a băncii să ajungă la 255 de unităţi.
* * * *
Raiffeisen Bank pune la dispoziţia clienţilor săi şi alte canale de acces la serviciile şi produsele băncii, oferind clienţilor posibilitatea de a alege cea mai convenabilă şi rapidă metodă de a-şi efectua tranzacţiile. Prin serviciul Raiffeisen Direct (telefon banking) se pot obţine informaţii despre toate produsele şi serviciile băncii şi se pot efectua tranzacţii bancare, sunând la numărul de telefon 0 800 802 02 02, apelabil gratuit din reţeaua de telefonie fixă de luni până vineri între orele 08:00-20:00, iar sâmbăta între orele 9:00-15:00. Raiffeisen Direct poate fi apelat şi din unităţile Raiffeisen Bank, din zona de serviciu non-stop. De asemenea banca oferă şi mobile banking, serviciul myBanking (în colaboare cu Vodafone România) prin care pot face tranzacţii, plăţi diverse sau se pot obţine informaţii de luni până sâmbăta între 08:00 si 22:00 şi duminica între 08:00 si 17:00. De curând Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking „Raiffeisen Online” pentru persoane fizice. Serviciul este disponibil indiferent de zi sau oră. Serviciul este avizat de catre MCTI şi BNR din punct de vedere al securităţii si oferă clienţilor acces non-stop la conturile lor prin intermediul oricărui computer ce îndeplineşte condiţiile tehnice necesare şi are conectare la internet. Lista tranzactiilor include atât transferuri intra şi interbancare, cât şi schimburi valutare, constituiri şi lichidări de depozite, precum şi plata facturilor de utilităţi. Raiffeisen Bank deţine o reţea exinsă de ATM-uri şi POS-uri: 800 de ATM-uri şi 6.500 de POS-uri. În prezent, banca are peste 2 milioane de clienţi de retail (dintre care peste 120.000 IMM-uri) şi peste 4.600 corporaţii mari şi medii.
(Comunicat de presă)