La sfârşitul săptămânii trecute la sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani s-a prezentat o persoană care reclama calitatea proastă a produselor de panificaţie. “Vineri, Eugenia F., din Botoşani s-a prezentat la sediul APC nemulţumită fiind de calitatea produselor de panificaţie de pe piaţă. Aceasta s-a plâns de faptul că a găsit într-un covrig un fir de păr de circa şapte centimetri. Mai mult aceasta a lăsat la sediul nostru, ca dovadă, bucata de covrig în două cu păr”, a declarat Elena Olaru, preşedinte în cadrul APC Botoşani. Reclamanta a menţionat că produsul este cumpărat de la o patiserie nou deschisă din zona Pieţei Centrale, plătind pe covrig suma de 5.000 lei (ROL). Preşedinta APC Botoşani a precizat că nu este pentru prima dată când consumatorii botoşăneni sunt nemulţumiţi atât de calitatea produselor de panificaţie cât şi de modul în care sunt preparate acestea: fără halat, mănuşi, etc. Având în vedere mulţimea de sesizări din ultimii ani în acest sens se poate spune că şi servirea lasă de dorit de cele mai multe ori. “Ar fi bine să se ţină cont de calitatea produselor de panificaţie în condiţiile în care se anunţă scumpirea acestora”, a menţionat Elena Olaru. Aceasta a mai precizat că reclamaţia în cauză va fi înmânată inspectorilor din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani pentru demararea unor verificări în acest sens. (Carmen Iacob –STANCIU)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.