Procentul celor care nu au o părere prea bună despre cadrele medicale când vine vorba de atitudinea faţă de pacient pare să fie şi mai mare. Pe lângă chestionarele la care au răspuns în punctele amenajate de ASP botoşănenii care au trecut pe la consultaţiile şi testările gratuite, au mai fost chestionaţi şi alţi botoşăneni, dar prin telefon.
La răspunsurile date prin telefon, şi mai mulţi botoşănenii s-au plâns de felul cum se comportă cadrele medicale şi infirmierii cu cei internaţi în spitale. Cei chestionaţi în acest mod s-au arătat nemulţumiţi de atitudinea personalului din spitale în procent de aproape 70%. Majoritatea au fost de acord că este nevoie de o lege a pacientului, care să stabilească cu claritate ce drepturi are persoana ajunsă în cabinetul unui medic sau în spital pentru îngrijiri medicale. În ce priveşte calitatea hranei din spitale, curăţenia din unităţile medicale botoşănenii s-au arătat mai puţin nemulţumiţi decât în urmă cu câţiva ani. (Doina Marcu)