Scopul campaniei este acela de a-i determina pe romani sa constientizeze importanta conservarii mediului si a respectarii masurilor necesare precum si sa asocieze binele personal cu mediul in care traiesc. MMDD recunoaste ca fara o educatie corespunzatoare la nivelul cetateanului, eforturile ministerului de a aplica masurile necesare pentru protectia mediului sunt mult ingreunate. Mai mult, costurile de implementare ale acestor masuri sunt foarte mari, pentru ca populatia este slab cooperanta in a participa la protectia mediului. In conditiile in care atitudinea romanilor nu se schimba, vom asista in continuare la o degradare a conditiilor de mediu, indiferent de eforturile autoritatilor de a implica resurse financiare si umane.
In prezent se afla in desfasurare patru licitatii publice: trei pentru creatie si productie de spoturi video si audio pentru cele trei teme mentionate si una pentru achizitionarea de spatiu media pentru transmiterea productiilor realizate in cadrul licitatiilor anterioare.
Pentru licitatiile care au ca obiect realizarea spoturilor video si audio, termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru accesul la documente este 16.08.2007 ora 16:00, termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 27.08.2007 ora 09:00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul MMDD in data de 27.08.2007.
Pentru licitatia care are ca obiect achizitionarea de spatiu media pentru difuzarea spoturilor realizate in cadrul licitatiilor de creatie si productie accesul la documente este 11.09.2007 ora 16:00, termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.09.2007 ora 09:00. Deschiderea ofertelor se va face la sediul MMDD in data de 21.09.2007 ora 10:00.
Mentionam ca anunturile acestor licitatii sunt deja afisate pe sitetul www.e-licitatie.ro avand numerele de inregistrare 25642, 25545, 25638 si 25598, dar si pe site-ul www.publicitatepublica.ro avand numerele de contract 832, 833, 834 si 836.
Ne dorim participarea unui numar cat mai mare a firmelor specializate pe servicii de publicitate, astfel incat, din concurenta creata si conceptele prezentate sa putem alege cea mai performanta solutie de comunicare. (Comunicat de presa MMDD)