Nerespectarea orarului de funcţionare stârneşte nemulţumiri
22 February 2006, 23:00
O problemă care a dat stârnit nemulţumiri şi anul trecut ţine de unele societăţi care nu îşi desfăşoară activitatea după programul afişat. Pe lângă acestea se mai numără şi firmele care nici nu se obosesc să afişeze programul de funcţionare. Pentru asemenea nereguli, inspectorii din cadrul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Botoşani au aplicat sancţiuni de zeci de milioane pe anul 2005. Cetăţenii nemulţumiţi în privinţa acestui fapt au început şi în acest an să-şi facă apariţia cu sesizări la Asociaţia pentru Protecţia Consumatorului (APC) Botoşani. Unele firme nu respectă programul de funcţionare şi e normal ca populaţia să fie nemulţumită de vreme ce găsesc uşile închise când de fapt orarul prevede cu totul altceva. Printre cei asupra cărora se fac astfel de plângeri se numără atât unii furnizori de servicii de telefonie mobilă cât şi o serie de saloane de înfrumuseţare, a menţionat Elena Olaru, preşedinte în cadrul APC Botoşani. Aceasta a mai precizat că sezonul acestor plângeri abia începe. (Carmen Iacob STANCIU)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.