Sunt persoane care îşi arată nemulţumirea că pe factură apar consumuri mult mai mari decât cele indicate de apometrele din apartamente. Sunt şi care au de plătit 4-5 metri cubi de apă în plus şi reclamă la noi acest lucru. Dar atâta timp cât există un regulament aprobat de Consiliul Judeţean noi nu avem cum să-i ajutăm pe consumatorii care au depus reclamaţii, a declarat inspectorul Nicolae Raţă.
reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor spun că deocamdată singurul lucru pe care îl pot face pentru cei care au depus reclamaţii este să îi sfătuiască să-şi determine vecinii să declare corect consumurile înregistrate de aparatele de măsură.
În blocurile în care toţi locatarii sunt corecţi, citirea apometrului la nivel de scară arată valori aproape egale cu suma valorilor raportate din apartamentele scării de bloc. Atât reprezentanţii societăţii furnizoare de apă, cât şi ai Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor susţin că aceste situaţii intervin din vina locatarilor rău platnici. (Doina Marcu)