Şeful Companiei s-a deplasat şi prin judeţ însoţit de un alai de politicieni locali format din parlamentarii Andrei Dolineaschi, Şerban Mihăilescu, Doina Federovici, Tamara Ciofu, Mihai Baltă, dar şi de primarul Ovidiu Portariuc.
La Darabani, Mircea Popa s-a întâlnit şi cu primarii din partea de nord a judeţului, faţă de care n-a fost zgârcit în promisiuni, mai ales că premierul Ponta i-a trasat sarcină directă să rezolve problema singurului segment de drum naţional din România, Rădăuţi Prut Manoleasa, care este numai pietruit, fără a fi asfaltat vreodată.
Specialistul din fruntea CNADNR, care a fost însoţit şi de Ovidiu Mugurel Laicu şeful Direcţiei Regionale Iaşi a companiei, a concluzionat în final că va căuta soluţii financiare pentru reparaţii şi reabilitări, astfel încât starea drumurilor botoşănene să se îmbunătăţească.
Cea mai ciudată reacţie a şefului CNADNR a foist faţă de drumul Tg. Frumos Botoşani, despre care a lăsat să se înţeleagă că va finanţa studiile de fezabilitate. Numai că pentru acest segment de drum există studii de fezabilitate, ministrul Elena Udrea alocase şi banii, se ţinuse licitaţia publică care fusese câştigată de firma lui Conţac. Se aştepta numai ordinul de execuţie de la CNADNR. Venind la putere, Guvernul Ponta a retras banii numai pentru că fuseseră alocaţi de Udrea.
De ce ar trebui făcute noi studii de fezabilitate? Mircea Pop n-a dat explicaţii dar pricepem şi noi, că am mai trecut prin astea. Studiile de fezabilitate sunt surse de venituri grase pentru cei care le comandă. Fiecare şef nou venit în fruntea CNADNR n-a făcut decât să comande studii de fezabilitate. Bani de execuţie n-au mai apucat să aloce că au fost schimbaţi cu alţii.
Prefectul Costică Macaleţi crede că Mircea Pop chiar îşi va onora promisiunile făcute la Botoşani. Trecutul îl contrazice. (Adrian Marcu)