Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   

Evenimente
Politică
Cultură
Infracţiuni
Anunţuri
Economic
Fapt divers
Sănătate
Administraţie
Sindicate
Horoscop
Umor
Gastronomie
Lumea lu' Rotundu
Presa'n gura lu' Rotundu


Număr accesări
Astăzi:
11209
De la 07 Ianuarie 2003
122871276

Probleme cu furnizorii de utilităţi

  • 8 September 2006, 23:00
Tot mai mulţi botoşăneni se plâng la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani, de furnizorii de utilităţi, mai exact de furnizorii de gaz şi energie electrică. La birourile inspectorilor de la Protecţia Consumatorului, luna trecută, zeci de botoşăneni s-au plâns că li s-a întrerupt curentul electric. Acestea nu au fost singurele nemulţumiri legate de agentul economic furnizor de electricitate. Deşi a trecut abia o săptămână din luna septembrie, nici furnizorul de gaz nu a scăpat de nemulţumirile cetăţenilor. Inspectorii spun că de la începutul lunii s-au semnalat patru reclamaţii cu privire la gaz. De asemenea, conducerea oficiului consideră că o bună parte din sesizări sunt întemeiate, însă, inspectorii întâmpină dificultăţi în a lua legătura cu reprezentaţii firmelor reclamate. "Dacă până acum ne confruntam cu reclamaţii cu referire la energia electrică, mai nou, de vreo săptămână au început să apară reclamaţii şi la noul gaz şi considerăm că majoritatea sunt întemeiate. Au început să întrerupă abuziv gazul. Se opreşte gazul atât la asociaţiile care au datorii de 20 de milioane lei vechi cât şi la cei care au datorii de 500 de mii lei vechi, unele asociaţii de locatari nici nu au semnat noile contracte. Am înţeles că se acţionează după nişte coduri. În plus sunt nişte puncte abuzive în contract, sume foarte mari pentru anumite servicii, la facturare s-ar ţine cont de numărul de ochiuri de la aragaz şi nu numai. Mai mult, nu putem lua legătura cu factorii de decizie", a declarat Neculai Raţă, director adjunct în cadrul OJPC Botoşani. Conducerea oficiului susţine că va trece direct la întocmirea procesului verbal din birou în asemenea situaţii. Şefia OJPC susţine că nu are altă soluţie deoarece întâmpină probleme de comunicare cu reclamaţii iar plângerile trebuie rezolvate ăn termen de 30 de zile. "Nu prea avem cu cine discuta aici la Botoşani, am dat zeci de telefoane pe la Iaşi, Suceava, însă, tot în zadar. În astfel de cazuri vom scrie procesele verbale din birouri. Datele societăţii le putem afla şi îi trimitem amenda prin poştă. E perfect legal. Eu în 30 de zile trebuie să răspund la reclamaţii, neprezentarea pentru rezolvarea problemei se sancţionează", a declarat Dumitru Monacu, director executiv la OJPC Botoşani. (Carmen STANCIU)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.


Vorona continuă să fie un magnet cultural al judeţului
Suntem şi noi fruntaşi la ceva… violenţa în familie
Sindicaliştii ameninţă cu boicotarea începerii anului şcolar
Furat de partenerul de pahar
Beat la volan
Comentariu la comentarii (CLVIII)
(Ioan Rotundu)
Horoscop
Omletă cu ciuperci
Miros de bordel
Comunicat al Jandarmeriei
În sfârşit, medicii americani au ajuns la Botoşani
Abator amendat de comisarii de Mediu
Firmele sancţionate de OJPC găsesc îndurare în instanţă
Conţac vrea să ştie dacă subordonaţii săi au colaborat cu securitatea
Previziunile lui Furtună s-au confirmat
Început de stagiune la Teatrul de Păpuşi
CJAS ia măsuri extreme cu angajatorii
Societatea Eltrans la 15 ani de existenţă
Deputatul Macaleţi are nedumeriri cu privire la primarul Flutur
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă


Ultimele articole de pe blog