Pe o lungime de 1,5 kilometri, unde drumul este în pantă, urmează să fie executate şanţuri dalate şi podeţe, asta pe lângă o consolidare substanţială a carosabilului, pe restul distanţei drumul urmând să fie pietruit iar şanţurile aliniate şi decolmatate. Chiar dacă la porţiunea în pantă se lucrează mai greu, chiar dacă mai avem nevoie de circa 300.000 RON (3 miliarde lei vechi), pentru a termina lucrarea, noi sperăm ca în luna octombrie drumul să fie gata. Am ţinut foarte mult să reparăm acest drum pentru că nu fusese niciodată pietruit şi pentru că în anotimpul ploios nu se putea trece pe acolo nici cu faetonul, existând şanţuri adânci de 60-70 centimetri, făcute cu tractorul. Drumul face atât legătura cu satul Lupăria cât şi cu tarlaua, de 1.200 de hectare de teren, care aparţine atât celor din Miletin cât şi celor din Prăjeni, deci este foarte important pentru toată lumea, îndeosebi în sezonul agricol, susţine primarul Matei.
Am mai aflat că pe acelaşi tronson de drum au existat două zone mlăştinoase prin care, în anumite perioade a anului, nu se putea trece nici pe jos. Am făcut acolo 14 drenuri, la 80 de centimetri sub patul drumului, aşa că acum apa nu mai iese la suprafaţă, ori se filtrează, ori se scurge printr-un şanţ. Porţiunea aceasta a fost practic impracticabilă timp de 30 de ani, ca să nu mai vorbesc de faptul că acolo crescuse o vegetaţie de peste un metru înălţime. A fost pentru noi un veritabil punct strategic şi acum ne mândrim că faptul că, după ce drumul a fost reparat, aşezându-se pe el un strat de 30 de centimetri de pietriş, se poate trece pe acolo cu bascula de 20 de tone, ne-a mai spus primul edil al localităţii Prăjeni. (B.P.F.)