Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   
Vineri: 19 Ianuarie 2007

Evenimente
Politică
Cultură
Economic
Fapt divers
Editorial
Sănătate
Administraţie
Social
Sindicate
Horoscop
Umor
Gastronomie
Comentarii
Proverbe şi...
Lumea lui Rotundu

1 EURO = 4.6490 lei
1 USD = 3.8160 lei


Număr accesări
Astăzi:
5837
De la 07 Ianuarie 2003
60221388

Service în care se fură piesele de pe maşină

Un botoşănean şi-a luat maşina de la un service auto mai avariată decât o lăsase şi fără o serie de piese de bază. Cetăţeanul şi-a dus maşina, Dacia 1300, la un service auto în luna noiembrie a anului trecut cu scopul de a o vopsi şi de a efectua câteva reparaţii minore la caroserie. Spre sfârşitul anului trecut, Marcel A. a reclamat faptul că a rămas fără mai multe piese din dotarea maşinii. Botoşăneanul a declarat la OJPC că în momentul în care a dus maşina la reparat a convenit cu administratorului service-ului să lase maşina pentru a fi sudată la aripile din faţă şi pentru a fi vopsită. De asemenea, botoşăneanul a cumpărat materialele necesare reparării autoturismului şi a lăsat cheile şi certificatul de înmatriculare cu toată încrederea şi în ideea că în două zile îşi va putea recupera maşina. Proprietarul a declarat că a lăsat maşina la service în stare perfectă de funcţionare, dar nu a putut să o primească înapoi în termenul stabilit, fiind reprogramat să o ridice în nenumărate rânduri. Fiind amânat de la o zi la alta, după o lună de zile a cerut administratorului de service auto să îi restituie maşina, indiferent de starea în care se află. Când a primit maşina, botoşăneanul a avut parte de o mare surpriză. Acesta a constatat că îi lipseşte carburatorul, acumulatorul, roata de rezervă, cricul, casetofonul, vasul de expansiune. Mai mult decât atât, cetăţeanul nu şi-a putut recupera de la service nici certificatul de înmatriculare. Având în vedere acest lucru botoşăneanul a apelat la OJPC pentru a-şi recupera bunurile maşinii. În urma reclamaţiei, inspectorii OJPC au făcut verificări şi au constatat că cetăţeanul a avut o reclamaţie bine întemeiată. Astfel, service-ul auto a primit o amendă în valoare de 30.000 lei, adică 300 milioane lei vechi. „Amenda nu a fost semnată pentru că administratorul service-ului nu a fost de găsit, ea fiind trimisă prin poştă. De asemenea s-a aplicat şi măsura recuperării bunurilor”, a precizat Dumitru Monacu, directorul OJPC Botoşani, fără a ne indica denumirea atelierului de reparaţii auto şi numele patronului. La ora actuală este cea mai mare amendă pe care OJPC a aplicat-o în acest an.(Margareta NICHIFOR)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (4)]

 

  
S-au plâns Comisiei Naţionale pentru Combaterea Discriminării
AJOFM a primit fonduri pentru activităţile din acest an
Proiect pentru reducerea impactului inundaţiilor
Salarii majorate inegal pentru cadrele medicale
Produse expirate scoase la vânzare
Biciclist accidentat
Înşelăciune la Fabrica de Zahăr din Roman
Ciuştea nu recunoaşte autoritatea de lucru judecat
Sesiune de informare pentru accesarea de proiecte
Investiţiile în sănătate lăsate în coada listei
Vasilescu a deschis un birou parlamentar secundar la Dorohoi
Botezi? Gasesti la noi tot ce ai nevoie pentru crestinarea pruncului!
Conţac este asemănat cu preşedintele Băsescu
Termica are un nou director
Guraliuc vrea să trezească instituţiile de cultură la realitate
Micul Nero al culturii botoşănene
Ioan Rotundu
Horoscop
Borş de miel
Dialog între piloţi
Comentariu la comentarii (XI)
(Ioan Rotundu)
Românul şi patul
Grecia antică IV
Directorul E.ON Moldova şi şapte prefecţi în vizită la Botoşani
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă

Contact: [email protected]
Telefon: 0745 544 745

Botezi? Gasesti la noi tot ce ai nevoie pentru crestinarea pruncului!