Se spune ca prietenul la nevoie se cunoaste.
Consumatorii romani sunt acum intr-o mare nevoie. Banii lipsesc, somajul creste, viata este tot mai grea, astfel incat o asemenea atitudine din partea supermarketurilor si hipermarketurilor este o josnicie si un ordinarism !
De ce sunt atat de vehement ? pentru ca, in ultimii 10 ani, de cand au aparut in orasele din Romania si au distrus mica initiativa, aceste super si hipermarketuri au facut miliarde de euro profit. Mai tineti minte cand Carrefour Orhideea era la nivel mondial, al doilea magazin ca nivel al veniturilor din vanzari, dupa cel de la Shanghai ?
Ei bine, daca tot au venit in viata noastra, mai ales cum cand ne este greu, aceste magazine ar putea sa ne intinda o mana de ajutor daca tot ne vad pe marginea prapastiei, nu sa ne dea un picior sa ne ajute sa cadem in haul generat tot de ei. Pentru ca , impreuna cu bancile, si-au dat mana mai ales in ultimii 5 ani, si au transferat plus-valoarea muncii romanilor, din buzunarul bancilor in buzunarul lor, prin aceste nenorociri care s-au numit creditele de consum.
Acum, cand romanii incep sa isi numere si ultimii bani ca sa cumpere mancare copiilor, ei ce fac ? Trebuie sa respecte indicatorii de profit impusi din Franta, Germania sau de mai stiu eu de unde, fara sa pese cuiva faptul ca arborigenii din Romania, nu au de unde dracu sa dea 10 lei pe un kil de rosii. Oricum legumele si fructele vandute acum in supermaketuri sunt niste otravuri crescute la neon, care nu au vazut vreodata lumina soarelui, insa sa mai si ceri soarele de pe cer ca pret, este o abominatie, este o jignire , este o marlanie la adresa celor care, in ziarele din tarile lor de origine ne fac ciori, corbi sau tigani borati !
Rusine sa le fie, si sper ca romanii sa inteleag ca este bine sa nu isi mai vanda terenul din gradina, si sa puna pe el rosii, castraveti, ardei, pentru ca o sa ajungem sa mancam vile, care probabil o sa fie mai ieftine decat legumele si fructele indesate pe gatul nostru la pret de specula ordinara!
(Urban&Asociaţii)