Ca președinte al asociației de proprietari nr. 6, aceasta refuză constant să semneze documentația de furnizare și convențiile de preluare a consumatorilor sistemului centralizat de către Modern Calor - astfel încât clienții societății să achite direct furnizorului serviciile de care beneficiază.
După ce, în urmă cu câteva zile reprezentanții asociației au solicitat reluarea furnizării apei calde, motivând nesemnarea documentației prin absența din zonă a președintelui, acum reprezentanții Modern Calor se confruntă cu același refuz.
Administratorul-contabil al asociației se eschivează chiar și de la transmiterea listelor de cheltuieli ale blocurilor de care se ocupă, tergiversând predarea în facturare individuală și încălcând hotărârea Consiliului Local în acest sens.
Pentru că asociația nr. 6 a acumulat și o datorie totală de circa 200.000 de lei, plătind în prezent factura aferentă lunii decembrie 2010, operatorul se vede obligat să sisteze din nou furnizarea apei calde.
Conducerea Modern Calor face un apel către președintele asociației, rugându-l să dea dovadă de înțelegere a legii și a necesităților minime de confort ale botoșănenilor din Parcul Tineretului, pe care îi reprezintă. Cu atât mai mult cu cât este și vicepreședinte al Consiliului Județean, Cătălina Lupașcu este rugată să colaboreze pentru respectarea legii și să deblocheze cât mai repede situația apărută.
Datoria mare a asociației și lipsa unei baze contractuale face imposibilă livrarea energiei termice către una dintre cele mai aglomerate zone ale muncipiului Botoșani. Cele peste 400 de familii din asociația nr. 6 riscă să rămână și în frig, odată cu venirea sezonului rece.
Situația s-ar putea repeta și în asociațiile de proprietari 1, 15, 33 și 61, unde președinții dovedesc, din variate motive, aceeași lipsă de colaborare în a respecta cerințele legale. Discuțiile pentru preluarea în facturare individuală au început în octombrie anul trecut, toți ceilalți 65 de președinți de asociații respectând procedurile impuse de cadrul legal. (Comunicat)