Telefonul lui Oprişanu n-a sunat decât o singură dată
28 August 2007, 23:00
După ce şi-a făcut public numărul de telefon mobil pentru a primi sesizări din partea pacienţilor nemulţumiţi, directorul interimar al Autorităţii de Sănătate Publică Botoşani, Gabriel Oprişanu a fost sunat doar de un singur pacient al secţiei de hemodializă din cadrul Spitalului Judeţean "Mavromati". Pacientul care a apelat la directorul ASP reclama faptul că nu este mulţumit de meniul pe care îl primeşte la secţia de hemodializă. După cum susţine pacientul, alimentaţia zilnică cuprinde doar caşcaval şi brânză cu smântână. Ţinând cont de sesizarea primită directorul interimar al ASP a dispus la începutul acestei săptămâni un control la secţia de hemodializă şi a constatat că pacientul nu are dreptate. Meniul secţiei se încadrează în prevederile bugetare, respectiv de 2,7 lei. Având în vedere că pacienţii petrec doar patru ore în cadrul secţie, pentru a-şi urma tratamentul, se pare că bugetul alocat pentru alimentaţie este suficient. "Am recomandat reprezentanţilor secţiei să fie mai atenţi în momentul în care stabilesc alimentaţia şi să o coreleze cu diagnosticele complementare ale pacienţilor. De exemplu, sunt şi pacienţi care suferă de diabet şi fac şi dializă, care sunt supuşi unor riscuri dacă mănâncă alimente ce le sunt interzise", a precizat directorul interimar al Autorităţii de Sănătate Publică Botoşani. (Margareta NICHIFOR)
Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea,
multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.