Dacă până acum doar Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate făcea anual astfel de chestionări pentru a afla cât sunt de mulţumiţi sau nemulţumiţi pacienţii de serviciile oferite în spitale, acum şi Consiliul Judeţean a trecut la acest instrument de sondare a gradului de mulţumire a pacienţilor legat de ce au beneficiat în spital.
S-au dat chestionarele, se vor analiza, deocamdată nu avem o situaţie centralizată a ceea ce îi nemulţumeşte pe pacienţi, a declarat managerul Gheorghe Damian. Acesta susţine că şi în ce priveşte meniul pacienţilor s-a făcut un pas important spre mai bine, pacienţii având acum de ales meniul preferat, din vreo trei-patru variante.
Li se solicită zilnica pacienţilor să aleagă meniul dorit dintr-o listă scurtă. Se fac eforturi din ce în ce mai mari pentru a fi cât mai aproape posibil de ceea ce vrea bolnavul. Sunt nişte limite impuse de buget, dar disponibilitate din partea noastră pentru mai bine este, a declarat Gheorghe Damian.
Conducerea Spitalului Judeţean a început chestionarea bolnavilor privind condiţiile şi atitudinea din unitatea medicală în urmă cu o săptămână. Şefii spitalului spun că această acţiune nu este doar pentru impresionarea bolnavilor. Se va face o analiză a răspunsurilor primite de la bolnavi şi în funcţie de acestea se vor lua şi măsurile pentru viitor, aşa cum a solicitat conducerea Consiliului judeţean, care administrează spitalul.(Doina Marcu)
Foto: Ovidiu Mimor - director medical