Printre ultimele reclamaţii la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani s-a numărat şi o reclamaţie cu privire la extensia de păr. Sesizarea a ajuns la oficiu acum câteva zile din partea Marianei C., din Botoşani. Aceasta se plângea de faptul că îi căzuse o şuviţă la circa o lună de zile de când a apelat la un salon de înfrumuseţare din municipiu pentru extensii de păr. Femeia a plătit pentru acest serviciu 14 milioane lei (ROL), având garanţie şase luni de zile. “Persoana a apelat la noi pentru a i se rezolva problema. Am chemat şefa de salon la sediul nostru şi situaţia a fost rezolvată în aproximativ o săptămână. Reclamanta a greşit prin faptul că după ce i-a căzut o şuviţă a apelat la un alt salon de înfrumuseţare deşi avea garanţie de la salonul la care a apelat de la bun început pentru extensiile de păr”, a menţionat Neculai Raţă, director adjunct în cadrul OJPC Botoşani. Acesta a precizat că este prima reclamaţie la extensii de păr. O sesizare cu referire la saloanele de înfrumuseţare s-a mai înregistrat la oficiu în urmă cu circa cinci ani, când o persoană se plângea de faptul că i-a căzut părul după ce şi-a făcut permanent. “Atunci persoana a venit la noi cu părul în plic”, a mai adăugat Neculai Raţă. (Carmen Iacob – STANCIU)