În ideea apropierii de cetăţean La sediul fiecărei asociaţii de proprietari va fi afişat câte un pliant cu aspectele ce pot fi sesizate şi numărul de telefon la care Poliţia Comunitară poate fi contactată, a declarat directorul executiv al Poliţiei Comunitare Vasile Răileanu. Lipsa de reacţie a cetăţenilor şi deficitul de personal al Poliţiei Comunitare sunt principalele probleme ale instituţiei. Aceasta pentru că, la 1910 hectare, cât are municipiul Botoşani, Poliţia Comunitară acţionează cu 67 de agenţi pe trei schimburi.
Adăugând faptul că în perioada sezonului cald agenţii sunt concentraţi în acţiuni de asigurare a fluenţei traficului datorită lucrărilor de reabilitare, lipsa acută personalului devine o problemă greu de depăşit. Această dezbatere se va concretiza în următoarea şedinţă, ce va avea loc luna viitoare într-un protocol de colaborare între asociaţiile de locatari şi Poliţia Comunitară. De asemenea, se doreşte ca în cadrul următoarei întâlniri, la masa discuţiilor să fie invitaţi şi reprezentanţii Urban Serv, instituţie cu rol important în asigurarea curăţeniei oraşului a declarat purtătorul de cuvânt al Poliţiei Comunitare, Bianca Albu.(Andreea UNGUREANU)