Conducerea Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Botoşani a mai dispus închiderea unei unităţi, a treia pe anul acesta. În urma unor plângeri făcute la adresa unui agent economic ce deţine un service auto în municipiul Botoşani, inspectorii din cadrul OJPC Botoşani au efectuat un control pentru a se verifica dacă se constată cele sesizate. În urma verificării s-au confirmat cele reclamate în legătură cu service-ul auto de pe strada I.C. Brătianu Botoşani. S-a aplicat o sancţiune de 10 milioane lei (ROL) şi s-a dispus închiderea unităţii pe o perioadă de la şase la 12 luni. Menţionez că este cea mai mare perioadă dispusă până acum, a declarat Dumitru Monacu, director executiv în cadrul oficiului. Împotriva acestei societăţi s-au făcut patru plângeri, referindu-se la neonorarea la timp a serviciilor prestate, oamenii aşteptând cu maşinile în service. (Carmen STANCIU)